سنسور فشار60-0 بار

محدوده فشار اندازه گیری آن بین 0 الی60 بار می باشد. این ترانسمیتر فشار از نوع نسبی بوده که فشار اندازه گیری شده در آن نسبت به فشار محیط می باشد.جنس بدنه این محصول از نوع استیل ۳۰۴ بوده که دارای خاصیت ضد خورندگی و ضد زنگ در برابر اسید و مواد شیمیایی می باشد. جنس سنسور داخلی این سنسور های فشار از سرامیک مدل AL2O3 می باشد.

این ترانسمیتر از نوع سوزنی می باشد که در آن سیال از طریق منفذی کوچک وارد سنسور شده و به سرامیک مربوطه فشار می آورد.

اتصال مکانیکی این سنسور از طریق رزوه نری به سایز G1/4 اینچ صورت میگیرد. سیگنال خروجی این سنسور  جریان ۴ الی ۲۰ میلی آمپر و دو سیم بوده که این شکل خروجی منجر به حجم سیم کشی کمتر و حفاظت بهتر در مقابل نویز خواهد شد.

اتصال الکتریکی این سنسور از طریق سوکت چهار پایه EN175301 انجام می شود. حداکثر فشار قابل تحمل به صورت لحظه ای و گذرا برای این سنسور 80 بار می باشد.

ولتاژ تغذیه سنسور برابر 10 الی ۳۰ ولت DC است. محدوده دمایی سیال قابل اعمال به این سنسور بین 25- الی 85+ درجه سانتی گراد است. دقت اندازه گیری این سنسور برابر%0.5± Fs یعنی برابر 0.03± بار می باشد. این سنسور دارای درجه حفاظت IP65 می باشد. از کاربردهای این سنسور می توان به دستگاههای خنک کننده ، سیستمهای تبرید و تهویه و دستگاههای اکسترودر (Extruder)و غیره اشاره نمود

توضیحات

یکی از ابزارهایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه‌های مختلف صنعتی کاربرد دارد، سنسور فشار است. سنسور فشار در بازار ایران، ترانسمیترفشار نیز نامیده می شود.

این حسگر ها می توانند به طور مستقیم فشار سیالات و گازها را در یک محدوده خاص اندازه گیری کنند. اما مهندسین صنایع از نتایج به دست آمده از این سنسورها برای محاسبات غیرمستقیم دیگری مانند محاسبه شدت جریان یا محاسبه سطح هم استفاده می کنند. این نشان می‌دهد که حسگر فشار می تواند کاربرد های بسیار بیشتری نسبت به اندازه گیری فشار داشته باشد.با توجه به نقش پررنگ سنسور فشار در اندازه گیری فشار سیالات و گازها و همچنین استفاده از آنها در نقش‌های متفاوت، در ادامه اطلاعات کاملی در مورد آنها ارائه خواهیم داد. الکترو سرو نماینده فروش انواع سنسورهای فشار ALS در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید برندهای مختلف پرشر سنسور Pressure Sensor و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سنسور فشار با کارشناسان ما در شرکت الکترو سرو تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور فشار60-0 بار”