کنتاکتور LS MC-12 متاسول 12 آمپر با بوبین 220 ولت

از کنتاکتور LS متاسول ۱۲ آمپر هم به عنوان فرمان و هم به عنوان قدرت میشود استفاده کرد. در مدار فرمان که مشکل خاصی وجود ندارد و کنتاکتور توانایی اضافه شدن کمکی های ۲ پلاتینه و چهار پلاتینه  را روی خود دارد. ولی در مداری که از این کنتاکتور میخواهیم برای راه اندازی الکترو موتور یا هیتر یا … استفاده کنیم باید حداکثر رنجی که میتوانیم با این کنتاکتور راه بیاندازیم را بدانیم.

با کنتاکتور ال اس متاسول ۱۲ آمپر حداکثر میتوان الکتروموتور 4KW راه اندازی کرد و هیتر تکفاز 2000W یا ۳ فاز 3500W ، و جریان بیشتر از این کنتاکتور میتواند تا میزان زیادی طول عمر آن را کم کند.

توضیحات

محصولات کنتاکتور LS جزو سری های پرفروش در بازار برق صنعتی کشور می باشد، کنتاکتور 12 آمپر LS یکی از پر استفاده ترین کنتاکتورهای مورد استفاده در ماشین های صنعتی می باشد و قدرت تحمل شدت جریان 9 آمپر با ولتاژ 220 ولت را دارد.

از مهمترین شرکت های بخش الکتریک و الکترونیک وحتی کنترل در دنیا بدون هیچ شک و شبهه ایی شرکت کره ایی LS است.این شرکت در سال 1974 در کشور کره جنوبی احداث شد و نام کامل و اصلی شرکت LSIS.CO میباشد و در حال حاضر آقای جای کیون کوی مدیر عامل آن است و تعداد کل پرسنل در شرکت اصلی LS 3500 نفر است و فروش سال ۲۰۱۷ آنها مبلغی بالغ بر  000/745/343/2 دلار بوده است که این شرکت را در جایگاه رفیعی قرار میدهد.

دفتر اصلی شرکت LS در برج LS در کشور کره جنوبی قرار دارد. از مهمترین محصولات این شرکت بزرگ کنتاکتورهای متاسل است که از رنج 6 تا 800 آمپر تولید شده و بسیار با کیفیت وبا قیمت مناسب است. مهمترین رقیب کنتاکتور های ال اس متاسل کنتاکتور های شرکت هیوندای است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنتاکتور LS MC-12 متاسول 12 آمپر با بوبین 220 ولت”